dimecres, de desembre 6

Pasta casolana

Para Cannella: Muchas gracias por ayudarme a empezar.

M'he comprat una màquina per a fer pasta... la vaig trobar molt molt barata i no vaig poder estar-me! Així que, la setmana passada vaig muntar la paradeta i faig fer la meva primera pasta casolana.

Ingredients
- 300g farina 00 (de gra tou)
- 3 ous
- 2 manats d'espinacs
- 1 tarrina de ricotta

Primer uns farcellets d'espinacs i ricotta:


I com que em va faltar farciment, uns tagliatelle:


No he llegit res sobre com fer pasta, així que: Els que feu la pasta a casa, quins consells o trucs em doneu?

Etiquetes de comentaris:

5 Comments:

Blogger Imma Fita Payes - Cocinitas said...

apa!!!! q be q t'ho passes, jeje petons

divendres, 8 de desembre del 2006, a les 4:23:00 CET

 
Blogger Tiriti said...

Si no es indiscreció on vas comprar la maquineta i quants €?

dilluns, 22 de gener del 2007, a les 21:21:00 CET

 
Blogger Artuditu said...

Jo també fa dies que vaig darrere una màquina d'aquestes. Més o menys quan costen, la única referència que tinc és al Vinçon :'(

dilluns, 9 d’abril del 2007, a les 10:49:00 CEST

 
Blogger gemma said...

Artuditu,
A Vinçon la Imperia que té els accessoris per a fer tagliatelle, ravioli, etc... val més de 100€. Aquesta la vaig comprar a Andorra per 15€, no és Imperia, la qualitat és pitjor però per començar ja està bé.
Si vols més detalls, ja m'ho diràs.

dilluns, 9 d’abril del 2007, a les 11:24:00 CEST

 
Blogger Empar said...

Hola! ja veig que arribe un poc tard, però m'han regalat una maquineta d'aquestes, i pel que sé la compraren a la botiga Casa per poc més de 20 €.

Gemma, on has trobat la farina 00? jo no la trobe enlloc.

dimarts, 20 de gener del 2009, a les 13:29:00 CET

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home