dissabte, de novembre 4

Per la meva germana: la recepta del pastís de poma que no trobàvem!

Ingredients
- 150g farina
- 200g sucre
- 200g margarina
- 3 ous
- 3 cullerades de llet
- 2 culleradetes de llevat en pols
- 3 pomes

1.- Barrejar tots els ingredients amb el minipimer (menys les pomes) i posar-ho en un motlle untat de mantega.

2.- La poma tallada a grills es posa per sobre i al forn (escalfor de baix) uns 25 minuts.

3.- Un cop cuit, encendre el gratinador. Desfer una mica de margarina i la tirem per sobre, tot seguit li escampem 2 cullerades de sucre i el gratinem.

Etiquetes de comentaris:

3 Comments:

Blogger mercè said...

prova

dijous, 14 de desembre del 2006, a les 13:31:00 CET

 
Blogger mercè said...

estic fent proves per veura si et puc escriure. Soc companya de la lidia i és ella qui m'ha fet saber de la teva www. Estic alucinada. Enhorabona

dijous, 14 de desembre del 2006, a les 13:33:00 CET

 
Blogger gemma said...

Hola Mercè!

Ja m'ha parlat de tu la Lídia... i m'ha dit que tens moltes receptes de cuina italiana, així, que ja saps, a compartir-les :-)

dijous, 14 de desembre del 2006, a les 20:01:00 CET

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home