dilluns, de febrer 25

Pollastre al curry

Fa temps que el meu marit em demanava que li fes algun plat amb curry però com que a mi no m'agrada, les receptes que duen curry són transparents per a mi, no em fixo gens.

L'altre dia vaig descobrir la Plataforma per la dignitat del tupper a través de A taula i allà hi havia el que buscava: una recepta bàsica de curry per poder posar-li a la carmanyola.

Caldrà seguir provant... el resultat no ha superat el curry que prepara la Teresa, la iaia de la Mireia. Jordi, i la recepta?!?!?


Ingredients
- 1 ceba
- 1 pit de pollastre
- curry
- 100ml crema de llet
- oli d'oliva
- sal
- pebre

1.- Talleu la ceba a làmines i sofregiu-la en una cassola amb un raig d'oli d'oliva. Quan sigui daurada, afegiu el pit de pollastre tallat a tiretes. Salpebreu-lo.

2.- Quan sigui cuit, afegiu el curry al vostre gust i, tot seguit, la crema de llet. Deixeu coure uns minuts i ja ho podeu servir acompanyat d'arròs blanc.

9 Comments:

Blogger Jordi FME said...

Per fer justícia, hem de dir que el curri el prepara l'Àngels, la filla de la Teresa (la meva sogra vaja).. tot i que la recepta és patent de la Teresa, això sí :) Li vaig demanar, però ahir anàvem amb presses.. en quant tinguem un moment us la passem. Quina sort el conillet d'índies que va provant tots els experiments..

dimarts, 26 de febrer del 2008, a les 8:58:00 CET

 
Blogger Ro said...

Amb crema de llet deu queda molt bé també però la llet de coco també li dóna un gustet molt bo, no et pensis, i no fa molt gust a coco.

dimarts, 26 de febrer del 2008, a les 9:08:00 CET

 
Blogger ibancito said...

Justo iba a decir lo que escrito roser :) Hay un plato que se encuentra en muchos restaurantes indios, el Korma, y es del estilo al que has hecho, pero con leche de coco. Si no quieres que se te eche a perder la leche de coco, en las tiendas indias la venden en polvo, de Maggi...es un buen recurso, le pones un par de cucharadas y queda de cine.
Yo soy fanático del curry!

Ibán (¿Te quedas?)

dimarts, 26 de febrer del 2008, a les 10:16:00 CET

 
Blogger gemma said...

Jordi,
No sé si ell pensa el mateix... això de ser conillet d'Índies de vegades surt bé i de vegades no tant :-) Esperem la recepta!

Ro i Ibán,
Vaig obrir un pot de llet de coco però em va fer mania... potser és aquesta l'olor que ha de fer, però no sé... i clar, si a mi em fa mania, no li posaré al tupper!
Ibancito, pasaré por un super indio a buscar la leche en polvo que dices... es una buena opción. Gracias!!! :-D

dimarts, 26 de febrer del 2008, a les 10:34:00 CET

 
Blogger La cuina vermella said...

Ei Gemma, ets la preparadora oficial dels tuppers del teu marit? Carai, quina sort que té amb tu que ets una cuinera excepcional. Per cert, ja li he dit a l'altra Gemma, volem una súper crònica de la classe de cuina amb la Mireia que fareu dijous!
Més coses: No tenía ni idea de qui era en Paul, ara ja sí i quan pugem a Bcn anirem a buscar els seus crosissants. Gràcies per la teva informació i gràcies per la teva simpatia!!!
Petonassos,
Txell i Kike

dimarts, 26 de febrer del 2008, a les 19:53:00 CET

 
Blogger gemma said...

La cuina vermella,
Sí, intento preparar-li el tupper les 2 tardes que treballa...
Espero que us agradin els croissants del Paul, és com un trosset de Paris a Barcelona.

dimecres, 27 de febrer del 2008, a les 9:34:00 CET

 
Blogger Unknown said...

Ostres, jo fa temps que tinc aquesta recepta per fer i no trobo mai l'ocasió... una recepta que em va donar una amiga meva de Mallorca.
Quan tinc dues receptes amb el mateix títol, m'agrada mirar si entre l'una i l'altre, hi han les 7 diferencies!

No us heu trobat mai que amb titols identics la recepta no tenia res a veure? ;-)

dimecres, 27 de febrer del 2008, a les 11:36:00 CET

 
Blogger Gemma said...

Aquest marits són uns mimats ;)
Per cert, Gemma, em sona haver vist la Mireia fer algun pollastre amb curry a city tv, no?

dijous, 28 de febrer del 2008, a les 15:23:00 CET

 
Blogger starbase said...

Ah, doncs a mi m'agrada amb llet de coco. De vegades l'he fet amb crema de llet però no m'agrada tant.

Al LIDL veníen fa poc un pot de 'wok species' que també feia un 'curry' molt resultón. Un fals curry, vaja.

divendres, 29 de febrer del 2008, a les 14:40:00 CET

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home