divendres, de gener 25

Biquini foradat

Aquest biquini foradat està dedicat al Jordi F. perquè els caps de setmana li agrada sopar "alguna cosa que faci festa" i aquest biquini ho fa.


Ingredients
- 2 llesques de pa de motlle
- pernil dolç
- formatge
- 1 ou
- mantega
- sal

1.- Feu un forat amb un got en una de les llesques de pa de motlle.

2.- Munteu el biquini (pa, pernil i formatge) deixant la llesca foradada al capdamunt. Pinteu la llesca foradada amb una mica de mantega.

3.- Poseu el biquini en una safata i trenqueu un ou dins del forat que li heu fet al pa. Si els ous són molt grossos, podeu llençar una mica de la clara, si no, se us escamparà massa. Tireu un pessic de sal damunt del rovell.

4.- Poseu-lo al forn calent durant uns 6-8 minuts o fins que l'ou sigui cuit i el pa daurat.

15 Comments:

Blogger ibancito said...

Jo, qué bonito :) no me extraña que esto "fa festa", es tan... bonito, ahí con su agujero y su yema de color. Además, para mi que no estoy acostumbrado a llamarlo así, el nombre "bikini/biquini" me parece super exótico :) Yo le digo más "un mixto".

Ibán (¿Te quedas?)

dissabte, 26 de gener del 2008, a les 10:21:00 CET

 
Blogger Jordi said...

Sóc en Jordi F. i si, si, aquest bikini "fa molta festa", puc donar fe que és molt i molt bo ;-)
D'ara es dirà "bikini Gemma".

dissabte, 26 de gener del 2008, a les 13:42:00 CET

 
Blogger Lina said...

Hola Gemma, et volia demanar que fa temps tenies una recepta d'uns daus de llom, si no recordo malament que eren tipus "pintxos morunos". Els he buscat pel teu bloc però, no he estat capaç de trobar-los o es que em falla la memòria, saps quina dic?

dissabte, 26 de gener del 2008, a les 13:52:00 CET

 
Blogger Lina said...

Hola he rebut el teu email amb la recepta del "picadillo" i ara ja tinc uns daus de pollastre adobats, ja que explicaré que tal

dissabte, 26 de gener del 2008, a les 19:42:00 CET

 
Blogger Aniwiki said...

hola!
jo tb penso q té molt bona pinta i "fa festa" :) la propera festeta en farem un per a cadasqun :P
saluwikis a tots

diumenge, 27 de gener del 2008, a les 10:55:00 CET

 
Blogger Gemma said...

Fa festa, festa! Me l'apunto per substituir la clàssica pizza del divendres a la nit davant la peli de DVD llogada al video-club...
M'encanta la recepta i a més queda molt vistosa!

dilluns, 28 de gener del 2008, a les 12:45:00 CET

 
Blogger Marona said...

M'encanta!!!! Moltes gràcies un altre cop per donar-me idees fantàstiques!!!
Un petonet!

dilluns, 28 de gener del 2008, a les 14:19:00 CET

 
Blogger Unknown said...

ooooh! aquest bikini el fan al tristraç de la plaça Molina de tota la vida! jajaja quina gracia!

dimarts, 29 de gener del 2008, a les 13:54:00 CET

 
Blogger gemma said...

Ibancito,
Ya verás como al final también le dirás "Biquini" :-)

Jordi,
Ja sabia jo que aquesta t'agradaria!

Lina,
La recepta que dius és aquesta: http://bcnmonamour.blogspot.com/2007/02/picadillo.html
Amb pollastre i una salseta de iogurt... mmmmmm... boníssima i molt àrab.

Aniwiki,
Sí, "fa molta festa"... és perfecte pels sopars ràpids de cap de setmana :-D

Gemma,
Ole! Una altra que s'apunta al biquini foradat del cap de setmana!

Marona,
De res, dona! Jo també trec idees genials del teu blog!

Cristina,
Sí?!?!? Quina gràcia!

dimecres, 30 de gener del 2008, a les 12:33:00 CET

 
Blogger Marta said...

Uauuuuu. M'encanten els bikinis i amb la idea del ou, crec que aquest dissabte jo també faré festa.

Besets

dimecres, 30 de gener del 2008, a les 12:36:00 CET

 
Blogger enric said...

BONÍSSIMS!!!, i molt originals, tot i que per a un "panarra" com sóc jo tenen una petita pega: que em viag haver de tallar una llesca de pa per sucar els ous, o sigui que vaig menjar el pa normal i el de motlle dels dos bikinis... Però dissabte que ve, torno a fer-me'ls! No ho dubtis.

dimecres, 13 de febrer del 2008, a les 2:54:00 CET

 
Blogger Marisabel said...

Acabas de donarme una idea perquè sempre tinc pa de nous al congelador i m'imagino dues llesques amb pernil, formache i l'ou al mig, gratinat quedará el pa torradet... ummmmmm que icoooooo.
Rosal

divendres, 15 de febrer del 2008, a les 10:15:00 CET

 
Blogger La cuina vermella said...

Gemma, que sàpigues que quan la bàscula em doni una alegria, el primer entrepà que endraparé serà aquest deliciós biquini foradat!
Txell i Kike

dilluns, 18 de febrer del 2008, a les 21:46:00 CET

 
Blogger Recetas al instante said...

una buena forma de comer rico y rapido y que gracioso el nombre.
Estupendo
felicidades
olga

dimarts, 26 de febrer del 2008, a les 4:07:00 CET

 
Blogger Imma Fita Payes - Cocinitas said...

m'agradat , en fa pensar amb els ous al niu q feia la mare.. ooohh

dijous, 8 de maig del 2008, a les 3:09:00 CEST

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home