dimecres, de desembre 12

La cuina salvavides


Ahir al vespre la Mireia Carbó va presentar el seu tercer llibre, La cuina salvavides - Viena Edicions, a La casa del llibre.

El llibre té un munt de receptes i totes, absolutament totes, com diu el llibre es poden fer a casa sense haver de plomar una gallina, utilitzar estris que mai més fareu servir ni anar a la cacera d'ingredients raríssims.

Com la pròpia autora diu: No demaneu el llibre als Reis... us el compreu vosaltres i als Reis els demaneu una cosa més cara. Jo ja el tinc, i vosaltres?

15 Comments:

Blogger Unknown said...

Mhmhmhm... interessant :D

dijous, 13 de desembre del 2007, a les 20:30:00 CET

 
Blogger ibancito said...

No la conocía. Por lo que estoy viendo, el mundo editorial-gastronómico en Cataluña está de lo mas movido, ¿no? O es sólo porque vienen las navidades? Porque en las librerías siempre veo muchas cosas de autores que nunca había oído antes (lo cual no es mucho decir, porque llevo 3 años desconectado, je!)
Gracias por el consejo!

Ibán (¿Te quedas a cenar?)

*Por cierto, no sé que ha cambiado en Blogger, pero ahora parece que sólo puedes dejar comentarios con perfil Google/Blogger

dijous, 13 de desembre del 2007, a les 21:49:00 CET

 
Blogger enric said...

El que són les coses!...Avui mateix, precisament, que he fet festa, tot passejant per Badalona he vist un cartell anunciant que en un col·legi de monges, la Mireia Carbó, dissabte que ve, a la tarda, farà una classe de cuina nadalenca organtzada per l’AMPA d’aquesta escola i que, al finalitzar, signarà exemplars d’aquest darrer llibre.

M’ha semblat una idea excel·lent la d’aquesta AMPA, i de ben segur que serà tot un èxit.

Per poc que pugui, miraré de “colar-m’hi”, ja que en el cartell s’hi indicava que podien assistir-hi amics i coneguts d’aquesta AMPA.

El que és segur, però, és que demà mateix em compraré (com sempre d’amagat de la meva dona) :)) aquest llibre.

Gemma: Espero que se't vagi millorant el canell.

divendres, 14 de desembre del 2007, a les 0:54:00 CET

 
Blogger Gemma said...

M'encanta la mireia Carbo. La última frase és ben bé seva! :)
Jo tampoc el demanare als reis, me'l compro jo!

divendres, 14 de desembre del 2007, a les 17:08:00 CET

 
Blogger gemma said...

Cristina,
Les receptes estan molt bé, són de l'estil de les de la Mireia Carbó, senzilles però "resultones".

Ibancito,
Sí, la verdad es que siempre hay algún libro nuevo, no creo que sea por la Navidad... y en Sant Jordi ya verás!

Enric,
Vas poder anar-hi? Què tal va estar? Gràcies per preguntar, el canell el tinc ja gairebé recuperat.

Gemma,
Sí que és ben seva la frase sí! Jo me l'he comprat jo mateixa, per si de cas...

dilluns, 17 de desembre del 2007, a les 19:38:00 CET

 
Blogger Ester said...

Hola!
Jo ja el tinc i fantàstic com sempre.
ja feia temps que quan anava a la llibreria buscava algun llibre nou de la Mireia, quan l'latre dia el vaig veure, no m'ho vaig pensar dues vegades i el vaig comprar.
Ja tinc ganes de provar algunes de les receptes, algunes les havia vist en les col·laboracions televisives a "La bona vida" de Citi TV (ara 8TV).
Que bé que m'ho passava veient el seus programes, no la podrien "fitxar" en algun canal???
A més de fer unes receptes molt assequibles hi havia dies que reies molt.......
Gràcies Mireia

dimecres, 19 de desembre del 2007, a les 15:49:00 CET

 
Blogger Unknown said...

ostres tu! ho arribo a saber i vaig a la presentació! :P

Gemma Coflent, recordes que ho vam comentar? :0 jajaja

a veure si podem d'una punyetera vegada anar a una de les seves classes...

vaaaaale em compraré el llibre! :P

dijous, 20 de desembre del 2007, a les 12:00:00 CET

 
Blogger gemma said...

Ester,
A mi també m'agradava molt "La bona vida", sempre ho veia el dissabte al matí.
Estic amb tu que l'hauria de fitxar algun canal de TV!

Cristina,
Ens haguéssim vist a la presentació :-)
Jo sempre que puc vaig a les seves classes a Caprabo, estan molt i molt bé. Heu de trucar ben aviat a principis de mes, les places volen!

dijous, 20 de desembre del 2007, a les 12:32:00 CET

 
Blogger gemma said...

A tots de part de la Mireia Carbó: Les inscripcions per a les seves classes del mes de gener comencen el dia 27 de desembre a les 9 del matí. Us vol veure a tots allà ben aviat!

divendres, 21 de desembre del 2007, a les 20:49:00 CET

 
Blogger enric said...

Per culpa d’un curset d’Acrobat que ens han fet fer a la feina, he passat una setmana gairebé desconnectat del “món”, i és per això que he trigat tants dies a contestar-te:

No; no vaig poder anar a aquella classe-presentació de la Mireia Carbó ja que, malgrat que al matí sí que em vaig comprar el llibre, a la tarda em va ser del tot impossible acostar-m’hi.

Sempre em dic que hauria d’anar a una de les classes de la Carbó, però ni tan sols sóc soci del Club Caprabo ja que no en tinc cap a la vora de casa. De totes maneres, però, com que al costat de la feina en tinc un, de Caprabo, me’n faré soci el primer dia que vagi a treballar i prometo que m’inscriuré per a la propera tanda.

Celebro que ja estiguis recuperada del canell.

Salutacions.

P.S. Acabo de fer la recepta d’aquest llibre del “Pastís de poma senzillament genial”, i és talment com bufar i fer ampolles: en un plis plas està fet, i la pinta és extraordinària. Ja et diré demà què tal.

diumenge, 23 de desembre del 2007, a les 2:41:00 CET

 
Blogger Ro said...

Doncs jo tb me l'he comprat i m'encanta. Té receptes molt fàcils i molt bones, he assenyalat un munt per fer! i si pogués, tb m'apuntaria a les seves classes, sobretot a aquesta que voleu fer tan massiva! Molt bona recomanació!

dilluns, 24 de desembre del 2007, a les 14:01:00 CET

 
Blogger Kara said...

Jo ja he fet diverses receptes d'aquest llibre, i surten moooolt bé! i són facilíssimes!!
Que fort que tinguis "contactes" amb la Mireia!! quina sort!!! :)

dimarts, 8 de gener del 2008, a les 17:05:00 CET

 
Blogger Gemma said...

Enric,
Com va sortir el pastís de poma? Senzillament genial?

Ro,
Jo també n'he marcat unes quantes. Per cert, ja l'he estrenat amb el "conill amb llagostins (i xocolata)" :-D

Elisabet,
Tens raó: totes surten bé!

diumenge, 13 de gener del 2008, a les 21:16:00 CET

 
Blogger enric said...

Amb aquests tipus de pastís, com aquest de poma que comentes, Gemma, tan i tan senzills de fer, fins i tot et fa certa vergonya quan algú que el tasta et diu, admirat: "Boníssim!... Quina traça tens a la cuina!" :))

dimecres, 16 de gener del 2008, a les 11:58:00 CET

 
Blogger gemma said...

Enric,
Mai, mai, mai has de dir que és molt fàcil i que l'has fet en un tres i no res :-) Això sempre ho diu la Mireia Carbó :-)

dimecres, 16 de gener del 2008, a les 12:14:00 CET

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home