diumenge, de desembre 2

Asparagus tarts

Tinc tendinitis al canell dret... no hauria ni de cuinar ni de posar-me a l'ordinador, així que el més elaborat que he fet aquesta setmana és això.


Ingredients
- 1 làmina pasta de full
- 1 manat espàrrecs verds
- formatge parmesà ratllat
- oli d'oliva
- sal Maldon

1.- Talleu 4 rectangles de pasta de full de 7 x 17 cm.

2.- Netegeu els espàrrecs i poseu-ne 4-5 damunt de cada rectangle. Amaniu els espàrrecs amb un rajolí d'oli i un afegiu un grapat de parmesà per damunt.

3.- Poseu-los al forn a 180º durant 25 minuts o fins que la pasta de full estigui daurada.

4.- Treieu-los del forn i poseu un pessic de sal Maldon per damunt.

Del llibre, Modern classics, Book 1, Donna Hay.

7 Comments:

Blogger Aniwiki said...

té molt bona pinta :) hi haurà q provar de fer-ho aquest cap de setmana llarg.
i q vagi bé la recuperació de la tendinitis al canell, jo justament tinc ara el canell obert i tb hauria de fer més repós :O
saludets

dilluns, 3 de desembre del 2007, a les 9:01:00 CET

 
Blogger Unknown said...

caram, si que té molt bona pinta!

Cuida't això del canell. Aquests tipus de tendinitis, són frecüents a les persones que exerceixen de perruquers...

http://vidaculinaria.blogspot.com

dilluns, 3 de desembre del 2007, a les 11:58:00 CET

 
Blogger Javi said...

Impresionants, els vaig fer anit per a sopar i tinc que dir que estaven de mort!! Enhorabona pel bon gust del blog, les receptes i les fotos.

Imprescindible repetir!!

dimarts, 4 de desembre del 2007, a les 9:23:00 CET

 
Blogger gemma said...

Aniwiki,
Prova-ho, prova-ho... és ràpid i queda boníssim! Fes bondat amb el canell :-D

Cristina,
Doncs no sóc perruquera, però moltes hores de ratolí també es noten :-)

Javi,
Me n'alegro que t'hagin agradat!

divendres, 7 de desembre del 2007, a les 12:23:00 CET

 
Blogger Unknown said...

ah si? coi doncs jo també sóc ratonera :S jejeje

dimarts, 11 de desembre del 2007, a les 13:46:00 CET

 
Blogger Unknown said...

ah! ja tinc sol·lució per la teva tendinitis ratonera... UNA PALETA GRAFICA! ;-) Q ET SEMBLA :P

dimarts, 11 de desembre del 2007, a les 13:47:00 CET

 
Blogger gemma said...

Cris,
No sé què diran els meus caps quan demani una paleta gràfica! De moment, ja m'he recuperat del canell...

dimecres, 12 de desembre del 2007, a les 23:19:00 CET

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home