dimarts, de setembre 11

Premis

He guanyat el premi "Blog solidari" per partida doble! Gràcies a la Marona i la Mar per a pensar en bcn mon amour com a blog solidari.

Ara em toca nomenar els meus blogs solidaris (els "blogs solidaris" són els que informen, comparteixen, ajuden i diverteixen):

1.- L'Elvira de Elvira Bistrot, perquè va ser un dels primers blogs que vaig descobrir i per la gran quantitat de receptes fantàstiques que publica.

2.- La olla suiza: també uns dels primers que vaig seguir i per la totes les iniciatives que promou (HEMC, Dia mundial del pa...)

3.- No sóc llaminera però els postres de la Gemma de la cuina de casa em deixen bocabadada.

4.- A l'Ibán perquè fa uns pans que em fan una enveja...

Segon premi del dia: Ja tenim guanyador del mini-lot de productes americans!


L'afortunat ha estat l'Enric. Enric, envia'm un correu amb les teves dades per a poder-te fer arribar el lot.

5 Comments:

Blogger Ro said...

Moltes felicitats! jo també t'he donat el premi del Bloc solidari. A més coincidim en dos d'aquests premis . Un petó

dimecres, 12 de setembre del 2007, a les 17:24:00 CEST

 
Blogger enric said...

Uauuuuu! Avui que m’he llevat més tard del que normalment em llevo; avui que el tren de rodalies que cada dia agafo anava, com gairebé sempre, malament, i avui que a la feina no ha estat precisament un d’aquells dies per recordar, arribo a casa i, després de sopar, obro els blogs que acostumo a llegir gairebé sempre a aquesta hora i… Tatxaaaaaan!

Quina il·lusió m’ha fet, Gemma, de debò! Moltíssimes gràcies pel detall de recordar-te dels teus lectors, en nom de tots els quals i com a agraciat em permeto parlar.

L’enhorabona, també, pel merescut premi que t’han atorgat els teus companys “bloggers”, que de ben segur et donarà nous ànims per continuar endavant amb el teu magnífic blog (i no ho dic, ni molt menys, per adul·larte).

dijous, 13 de setembre del 2007, a les 0:05:00 CEST

 
Blogger gemma said...

Ro,
Gràcies per donar-me també el premi al "Blog solidari"!

Enric,
Me n'alegro que t'hagi fet il.lusió... però recorda d'enviar-me un e-mail amb la teva adreça :-)

dijous, 13 de setembre del 2007, a les 13:55:00 CEST

 
Blogger Imma Fita Payes - Cocinitas said...

Moltes felicitats!, veig q les vacances han anat be, petonets

divendres, 14 de setembre del 2007, a les 12:57:00 CEST

 
Blogger Gemma said...

Moltes gràcies pel premi!

dissabte, 15 de setembre del 2007, a les 15:43:00 CEST

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home