dimarts, de juliol 31

Larry

Últimament, entre la jornada intensiva i les poques ganes de cuinar hem dinat sovint al Sandwich&Friends. Larry és el nom de l'entrepà que em demano hi quan anem, a més, sempre m'entren les ganes de fer els sandvitxos enrotllats com els d'allà però no m'hi havia posat fins ara. Aquest és el meu primer Larry.


Si feu una ullada a la web de S&F veureu que tenen més de 50 models diferents, només heu de triar els ingredients que més us agradin i enrotllar-los.

El pa que he fet servir és el que venen per a fer tramezzini però si al forn fan ells el pa de motlle us el poden tallar longitudinalment.

Ingredients
- 1 llesca de pa de motlle tallat longitudinalment
- 1 salsitxa de frankfurt
- formatge edam ratllat
- pernil dolç
- mostassa
- mantega

1.- Passeu el corró per damunt de la llesca de pa de motlle, fins que quedi ben fineta i no es trenqui a l'enrotllar.

2.- Cobriu 2/3 del pa amb una capa de mostassa suau, el pernil dolç i el formatge edam. Poseu la salsitxa de frankfurt damunt i enrotlleu, de forma que la salsitxa quedi al mig del sandvitx.

3.- Pinteu l'enrotllat amb una mica de mantega i poseu l'enrotllat al forn calent fins que sigui ben daurat.

Etiquetes de comentaris: ,

5 Comments:

Blogger Marona said...

Hola! No sé si mai t'havia escrit. Ja fa temps que et llegeixo però avui m'has tocat la fibra... perque un dels meus locals favorits a Barcelona es el Sandwich and Friends... i em fa venir anyorança... mai se m'havia acudit fer els entrepans a casa... Gràcies per la idea!
Un petó desde Salzburg!

dimecres, 1 d’agost del 2007, a les 10:00:00 CEST

 
Blogger gemma said...

Marona,
Espero haver-te fet sentir també una mica més a prop de casa :-)
Petons!

divendres, 3 d’agost del 2007, a les 19:57:00 CEST

 
Blogger enric said...

Tot i que és el primer cop que t'escric, he visitat molt sovint el teu blog, pel qual et felicito. Les receptes són molt senzilles, perfectament ben explicades, i els resultats de totes les que he fet sempre han tingut molt d'èxit.

Aquest "Larry" ja forma part dels sopars ràpids d'aquest mes d'agost tan tronat (mai millor dit) en què estem de vacances i fa taaaanta mandra posar-se a la cuina al vespre, pel que a casa ja es normal sentir: "Què... Fem un parellet de "Larrys?"

Salutacions cordials.

dijous, 23 d’agost del 2007, a les 21:08:00 CEST

 
Blogger gemma said...

Enric,
Em fa molta il.lusió que facis les receptes i sobretot que tinguin èxit!
Salutacions!

diumenge, 2 de setembre del 2007, a les 3:07:00 CEST

 
Blogger David_Llena said...

Me ha encantado la idea y ahora mismo pongo el horno a calentar...

He descubierto hace poco tiempo tu blog pero tiene una pinta mmmmm.... como la del frankfurt de la foto.

Un saludo.

diumenge, 30 de setembre del 2007, a les 21:15:00 CEST

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home