diumenge, de setembre 2

Jet-lag... i sorteig!

Acabats d'arribar de Canadà i amb un jet-lag terrible: a punt per a la temporada 2007-2008 :-)


- Hem menjat molts sandvitxos i hamburgueses però també molt de peix.
- Hem fet 5595 quilòmetres en cotxe, 132 quilòmetres a peu i 110 quilòmetres en ferry.
- Hem fet més de 1500 fotos (ja prepararé un post amb 8 o 10).
- La meva maleta va arribar a Vancouver 8 dies tard! Quan ja no hi ha ningú que esperi maletes, la cinta deixa de girar i la teva maleta no ha arribat; penses que allò no pinta bé i comences a pensar en tot el que duies dins.
- Hem vist un ós negre travessar el riu i creuar la carretera, cèrvols (deer, elk, moose...), salmons chinook remuntant el riu i saltant salts d'aigua, àguiles calbes (com la de l'escut dels USA) i milers d'esquirols.

He portat un regalet per a vosaltres: sortejaré un mini-lot de productes americans i canadencs entre tots els comentaris rebuts en aquest post abans de l'11 de setembre.

17 Comments:

Blogger La reina de la casa said...

Ei!

Doncs haig de dir-te que fa temps que sóc "fan" de la teva pàgina, i que cada vegada que el meu bloglines m´avisa de que has actualitzat el teu blog m´hi conecto ràpidament, se´m fa la boca aigua!!!!!

Felicitats!

diumenge, 2 de setembre del 2007, a les 14:03:00 CEST

 
Blogger Ro said...

Quina enveja de viatge! fa uns anys tb vaig fer viatge als USA i ara un a Canadà ens faria molta il.lusió però em sembla que haurem d'esperar que el Roc sigui una mica més gran. Friso per veure les fotus i la relació de productes alimentaris que has comprat allà

diumenge, 2 de setembre del 2007, a les 14:09:00 CEST

 
Blogger Mar Calpena said...

Benvinguda a casa! Veig que la maledicció de les maletes ens afecta a tots. A veure si aviat ens expliques les teves aventures...

dilluns, 3 de setembre del 2007, a les 10:53:00 CEST

 
Blogger Landayo said...

Benviguda,trobava a faltar els teus posts!! espero amb curiositat que escriguis les teves aventures x terres canadenques!!!

dilluns, 3 de setembre del 2007, a les 14:34:00 CEST

 
Blogger deliciosa martha said...

Benvinguda! Nosaltres també vàrem tenir problemes amb les maletes. Tornant de Praga ens van obrir l'equipatge i van desaparèixer unes cerveses que portàvem de "souvenirs". Intentarem fer passar la pena bebent una ampolla de vi txeca que estava al fons de tot i no van arribar a trobar...Per cert, per què no ens expliques una mica sobre la història de la cuina canadenca?

dilluns, 3 de setembre del 2007, a les 15:34:00 CEST

 
Blogger Gemma said...

Benvinguda! Quin viatge, eh? Canadà és espectacular, el tinc a la meva llista de destins pendents... Llàstima que sigui un viatge tan car :(
Espro les fotos amb ganes!

dilluns, 3 de setembre del 2007, a les 15:44:00 CEST

 
Blogger Aniwiki said...

hola, porto temps llegint el blog però mai m'havia decidit a escriure.
bé em presento em diuen aniwiki i respecte a menjarets fins ara no havia fet moltes coses a la cuina, sobre tot quiche lorraine, que ja la faig de totes maneres i sabors i surt prou bé, però ara estic experimentant i provant coses noves, cuina japonesa i d'aquí on es fan molt bó l'arròs i les paelles en general, estic parlant de castelló de la plana. ah, també m'agrada molt la cuina italiana.
res més, un saluwiki i a partir d'ara m'animaré a escriure al blog i intentar fer les teves receptes encara que no sé com surtiràn. de moment estic amb l'arròs al forn i a casa diuen que molt bó ;)

dilluns, 3 de setembre del 2007, a les 17:41:00 CEST

 
Blogger babs said...

Molts dels posts que t'aniràs trobant són de gent que et llegim, perquè crec que ho dic per totes fas unes receptes delicioses, jo et vaig conèixer a traves d'un blog d'una amiga i ja et tinc a la meva llista de favorits!
Esperem que tot hagi anat molt bé per Canadá!

I m'agrego a altres a dir-te que ens expliquis coses de cuina d'allà !

dimarts, 4 de setembre del 2007, a les 8:54:00 CEST

 
Blogger Comesabelotodo said...

Hola,

Vau tastar algun restuarant de cuina moderna canadenca? Per si no ho sabeu, hi ha un restaurant molt interessant de Barcelona

dimarts, 4 de setembre del 2007, a les 13:04:00 CEST

 
Blogger Comesabelotodo said...

Perdó, se m'ha tallat el comentari...
Us deia que hi ha un restaurant a BCN que es diu Cinc Sentits (www.cincsentits.com) que el porten una familia de catalans que han viscut molt de temps al Canadà y que han tornat a Barcelona per montar el negoci. Es cuina creativa, molt interessant, i d'aperitiu et solen dur un tastet fet amb "jarabe de arce" que és tipic canadenc.

Salut.

dimarts, 4 de setembre del 2007, a les 13:07:00 CEST

 
Blogger Marona said...

Enhorabona!
Has guanyat el "Premio al Blog Solidario".
Si vols veure més informació, l'he penjat aquí:
http://eltiempodelamarmota.blogspot.com/2007/09/and-winner-is.html
Ara et toca a tu enviar el premi a uns altres blogs!
¡Ah! ja em tens impacient perque expliquis les teves aventures a l'altra banda del "xarcu" jejeje.
Petonets!

dimarts, 4 de setembre del 2007, a les 14:24:00 CEST

 
Blogger Helena said...

Bentornada!

Verda d'enveja em tens amb el viatge al Canadà, a pesar del problemes maleterils. Espere amb impaciència algun post per passar al verd "fosforito".

Molts petons!

Helena

dijous, 6 de setembre del 2007, a les 18:22:00 CEST

 
Blogger ChetoCheta said...

Acabo de descobrir el teu blog a través d'un enllaç, espero que el viatge anés super bé, jo marxo diumenge a Nova York i després a Los Angeles.
Posa més cosas del teu viatge perquè ja fa temps que el tinc en ment!
Felicitats pel blog!!!

divendres, 7 de setembre del 2007, a les 13:14:00 CEST

 
Blogger starbase said...

A mi no em van perdre les maletes, pero els 40 minuts d'espera a El Prat per a veure-les sortir...també té tela.

Benvinguda, sort tenim: a partir d'ara més posts!! :)

dissabte, 8 de setembre del 2007, a les 0:20:00 CEST

 
Blogger enric said...

He entrat per copiar la coca de trempó, que vull fer avui per sopar (a plaça he trobat uns pebrots verds preciosos a la parada d'un pagès de Teià), i he vist i, està clar, m'he mirat, les fotografies que has penjat en el "post" de més amunt: Precioses, de debò. Ha de ser un gran país, el Canadà.

Anava a dir-t'ho en el post corresponent, però he pensat que fent-ho en aquest tindré, a més a més, l'avantatge d'entrar en el sorteig i, per què negar-ho, em faria il·lusió que em toqués.

Sense sortejos ni res, ja et diré en el post corresponent què tal ha anat la coca de trempó. Sóc, de debò, una "fan" de la cuina mallorquina: senzilla i exquisida.

L'enhorabona pel viatge, i una bona "reentrée".

dissabte, 8 de setembre del 2007, a les 16:47:00 CEST

 
Blogger enric said...

Òndia! Volia dir "un" i no pas "una" fan de la cuina mallorquina!

dissabte, 8 de setembre del 2007, a les 16:48:00 CEST

 
Blogger Jordi FME said...

Arribo tard pel sorteig :-(

Vaig veure les fotos que em va ensenyar el teu xicot.. mola, com ja saps, anem seguint els viatges que feu, vosaltres aneu obrint camí ;)

Per cert, enhorabona pel premi al Blog Solidari !

A veure si m'animo un dia d'aquests i li faig a la Mireia el roscón de Nutela que vas publicar fa temps !

dimecres, 12 de setembre del 2007, a les 18:34:00 CEST

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home