dijous, de juny 1

Sopar amb l'Àlex


El diumenge va venir a sopar l'Àlex. Aquest va ser part del nostre menú:
- Hummus amb pa de pita torrat
- Gyoza
- Ous de guatlla mimosa
- Gambes al wok
- Amanida de brots tendres, pinyons i pètals de parmesà

Les "Gyoza" són unes "empanadilles" asiàtiques (hem provat la versió japonesa i la coreana) que es troben congelades al super oriental (sí, ja que havia de comprar el tahine vaig comprar més coses!). S'han de bullir uns 8-10 minuts i després es posen a la planxa (un parell de minuts) amb una mica d'oli per a que quedin cruixents per sota.

Ibancito: Las gyoza no sé si son un gusto adquirido o un vicio :-)

3 Comments:

Blogger Pollet said...

M'encanta com ho has presentat tot!!
quina gana m'ha entrat !!

Per cert, les gambes estan fetes al wok ?

Jo amb el wok no he tingut sort, dues vegades que l'he usat m'ha quedat tot fatal !!

Per això et demano , si tens alguna recepta per fer que no sigui molt complicada, per principants !!!

Per començar, ja em va bé si m'expliques les gambes !!!

M'en vaig a sopar , que m'ha entrat gana je,je

dijous, 1 de juny del 2006, a les 22:34:00 CEST

 
Blogger ibancito said...

Jejeje...la verdad es que no es difícil que te encanten las gyoza. A mi me gustan de pato, aunque las de cerdo son muy ricas.
En esos super orientales suele haber grandes descubrimientos!! Lo malo, a veces, es que no sabes qué hacer con los ingredientes; pero ahora con internet es todo más fácil.
A mi me gustan unos panes chinos blancos blancos que son bolas rellenas de carne. Son como pelotas de tenis, se cuecen al vapor, como dumplins :)

Por cierto...vaya sopar!!

divendres, 2 de juny del 2006, a les 0:47:00 CEST

 
Blogger Unknown said...

El famòs Àlex, convidat de la Gemma, diu:

1. Les gambes fetes al wok i molt bones.
2. Les gyoza bonissimes, tenen un punt de bullit diferent de les tipiques coses saltades.
3. Sobrava menjar :-)
4. Fiasco de volcà de xocolata!!! Expedient "V"

:-)

Alex

divendres, 2 de juny del 2006, a les 20:47:00 CEST

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home