dilluns, d’abril 10

Programes de cuina

Ara que estan de moda els programes de cuina a la TV, no tinc temps de veure'ls tots! Aquests són els que veig o intento veure. I vosaltres quins veieu?

- Todos contra el chef (CUATRO, Dissabte i diumenge a les 20:30). El Darío Barrio és el meu xef preferit (bueno, compartit amb l'Arguiñano que és un crack). M'encanta com explica el que va fent i com presenta els plats, però també m'agrada molt quan guanya el concursant :-D
- La cuina de l'Isma (TV3, Dilluns-divendres a les 20:05). M'agradava més quan feia "Cuina x solters" i es centrava només en una recepta, ara té massa seccions, però si estic a casa ho miro.
- Plat combinat (BTV, Dissabte a les 21:00, redifusió diumenge a les 13:30 i dimarts a les 11:30)
- Vamos a cocinar con José Andrés (TVE, Dilluns-divendres a les 19:30 aproximadament). No és dels meus favorits, però sempre es pot aprofitar alguna idea o alguna recepta.
- Top Chef (BRAVO TV). És una mena de reality show però centrat en la cuina, les receptes, els ingredients i no en les relacions entre els concursants, on es triarà el millor xef del país (USA)

Abans també mirava "La bona vida" (Abans CITY TV, ara Td8), m'agradaven les receptes de la Mireia Carbó perquè són fàcils, ràpides i resultones. I les del Ly Leap amb el wok.

Etiquetes de comentaris:

7 Comments:

Blogger Monica Bedana said...

Hola Gemma, qué maravilla de panecillos/panets! yo creo que el intercambio máquina del pan/wok (hoy mismo he hecho en el wok unas "polpette", son como "filetes de pobre", me he acordado de vosotras ;))os va a funcionar muy bien.Os tengo que pedir un favor: tenéis que publicar una mona de Pascua, para que la pueda hacer y luego traducir al blog italiano. (no tengo prisa, puede ser pala la pascua del año que viene)Un beso con cariño!

dimarts, 11 d’abril del 2006, a les 0:02:00 CEST

 
Blogger gemma said...

Hola Cannella!

Ufff, qué presión! Te prometo que esta Semana Santa me fijaré en todas las monas e intentaré poner una receta :-D

dimarts, 11 d’abril del 2006, a les 21:48:00 CEST

 
Blogger Jordi FME said...

El millor programa de cuina, per mi, és la secció del Ferràn Adrià del Polònia.. és boníssim ! Li passaré a l'Annibal aquesta setmana algun capítol q tinguem gravat en VHS..

Ah, merci per les receptes ! Intentarem provar la "Sfogliatine alla nizarda".

Una abraçada,

Jordi

dilluns, 17 d’abril del 2006, a les 11:32:00 CEST

 
Blogger Víctor Franco said...

Hola Gemma, el meu vot va clarament cap el Karakia del 33. M’encanta la visió que es dona d’altres cultures que conviuen amb la nostre a través de la cuina. Molt recomenable per a qui no ho coneix:

http://www.tvcatalunya.com/karakia/

Salut.

dimecres, 3 de maig del 2006, a les 8:54:00 CEST

 
Blogger Lurka said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

dimecres, 3 de maig del 2006, a les 13:45:00 CEST

 
Blogger Lurka said...

Coincideixo amb tu, no nomes en els mateixos gustos de programes de cuina si no també en la posició. El que menys m'agrada de tots es el de José Andrés que fins i tot he arribat a fer un esforç per mirar-me’l i no puc, em resulta cansí i repetitiu (ell ). El del Top Chef,no l’he vist mai,suposo que es per satèl•lit. Jo com Victor Franco també et recomano Karakia. Estic segura que t'agradarà.
Salutacions.

dimecres, 3 de maig del 2006, a les 13:50:00 CEST

 
Blogger gemma said...

Hola Víctor i Lurka!

Sí, sí... sóc una fan incondicional de Karakia! M'encanta! He vist gairebé tots els capítols, a més com que els repeteixen tantes vegades segur que en alguna de les repeticions els enganxes :-)

dimecres, 3 de maig del 2006, a les 15:45:00 CEST

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home